Известие

Collapse
No announcement yet.

Разбит лагер или шайба на компресора на климатика?

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Първоначално публикувано от stu Покажи съобщение
    И аз това мислех, но нямам скоби и преса!В сервиза ми казаха, че няма да свалят компресора.
    Ми виж каква точно скоба ти е нужна и си е купи (не са мнооо скъпи) а пресаааа...... чукче нямаш ли си!!!
    sigpic
    Защо ти е манекенка, след като си имаш АЛФА 156
    156 JTD-110-EX, /147 JTD.EX, /156 JTD 115 EX
    147 JTDm 140-Малката манекенка
    GT- JTDm 150

    Comment


    • #17
      Я някой, който сам е сменял въпросният лагер да сподели как става и къде трябва да се внимава. При мен от известно вреле има едно съскане от ремъците, което при включване на климатика изчезва. Преди време щума се чуваше само след палена-1-2минути, ама след тая зима стана постоянен
      Алфа 156 1,8ТС 1998г

      Comment


      • #18
        Първоначално публикувано от Alamo Покажи съобщение
        Я някой, който сам е сменял въпросният лагер да сподели как става и къде трябва да се внимава. При мен от известно вреле има едно съскане от ремъците, което при включване на климатика изчезва. Преди време щума се чуваше само след палена-1-2минути, ама след тая зима стана постоянен
        Гледах как свалят един лагер и то на свален компресор. И ... как компресорът отиде на боклука.
        Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
        156 1.8TS 16V (01.2001)
        147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
        0879369082

        Comment


        • #19
          Първоначално публикувано от NightRider Покажи съобщение
          Гледах как свалят един лагер и то на свален компресор. И ... как компресорът отиде на боклука.
          И какво препоръчваш?
          sigpic
          "Lasciate ogni speranza, voi ch'entrate"

          Comment


          • #20
            Първоначално публикувано от Kuker Покажи съобщение
            И какво препоръчваш?
            Аз купих компресор втора употреба заради блокирало ТРВ, сложих го и всичко заспа. След това купих ново ТРВ, монтирах го на сваления компресор и сега си имам резерва един читав компресор (че имам три коли с един и същи компресор. И не, че не се продава де)
            Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
            156 1.8TS 16V (01.2001)
            147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
            0879369082

            Comment


            • #21
              Първоначално публикувано от NightRider Покажи съобщение
              Аз купих компресор втора употреба заради блокирало ТРВ, сложих го и всичко заспа. След това купих ново ТРВ, монтирах го на сваления компресор и сега си имам резерва един читав компресор (че имам три коли с един и същи компресор. И не, че не се продава де)
              Какво общо има с лагера.... това не разбрах?!
              sigpic
              "Lasciate ogni speranza, voi ch'entrate"

              Comment


              • #22
                Първоначално публикувано от Kuker Покажи съобщение
                Какво общо има с лагера.... това не разбрах?!
                Ми не се занимаваш излишно и с глупости. Само слагаш и пълниш - работа за час и половина
                Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
                156 1.8TS 16V (01.2001)
                147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
                0879369082

                Comment


                • #23
                  Колега, иди до автомивка Румекс - отзад в двора има сервизи. Ще търсиш Любо - прави климатици и има много добра машина за диагностика, както и опит с климатици. Кажи му, че те праща Горан - да ми звънне - аз ще говоря с него да ти обърне необходимото внимание и ако се стигне до резултат ще го спазарим и за ремонта. Само да не е утре преди обед, че съм го хванал да ми свърши една работа....
                  Alfa Romeo Stelvio 2.2 JTDm Q4 Lusso, Alfa 166 2.4 JTD 20V, Alfa 159 2.0 JTDm, Piaggio NRJ Power DT; EX: Alfa Romeo Giulietta MA; Alfa Romeo 166 JTD; Alfa Romeo 156 SW 1.9 16v JTD; Alfa Romeo 156 2.4 jtd, Alfa 147 TS, Chrysler Grand Voyager 2.8

                  Comment


                  • #24
                    Да се похваля и аз. От днес съм с нов лагер на шайбата на компресора благодарение на Жоро-клубния механик на пловдивската група Даже успяхме да намерим и оригинален лагер NSK - made in Japan от Триера. Относно смяната, като страничен наблюдател мога да кажа, че колкото е лесна, толкова е и трудна. Трябват си подемник/канал и инструменти(скоба за вадене на шайбата) и да знаеш какво правиш. Доколкото разбрах от Жоро - има пасвани дистанционни шайби между съединителя и ремъчната шайба, които са строго индивидуални за всеки компресор и ако се загубят става мнооого лошо. Лагера беше сменен без да се сваля компресора на климатика.
                    Last edited by Alamo; d.m.y г., 19:33.
                    Алфа 156 1,8ТС 1998г

                    Comment


                    • #25
                      И аз вече съм с нов лагер.Смениха го без да се сваля компресора.
                      Alfa Romeo 159 SW 2.4 JTDmQ 200 к.с.

                      Comment

                      Working...
                      X